Wednesday, 21 December 2011

Hangout wif Mr.Teddy :D




...Tadaaa ... haha , akhirnye boleyh pon nak ambik gamba diye nii... 
                                         susah betoii , ish3.. hm3..


Awak , rindu awak ... best xjalan2 ptg td ? best kan ..hehe , boleyh pon kite hangout same2.. xpuas pon.. lain kali kite hangout lagi okeyh.. hehe , ilebyu :*

Sunday, 18 December 2011

Mung pakse aku untuk BENCI kat mung ! :'(

...Hmm, aku mintak maaf sangat2 perempuan , aku benci sangat kat mung . Dulu aku dah start nk berbaik ngn mung , tapi aku dok sangke mung tikam aku dari belakang . Sanggup mung rampas kebahagiaa aku op ?! Bakpe mung jadi jahat pe setang ngt ar? Aku dok kacau pon idop mung , bakpe mung kacau idop aku ?!!! Mung ni base tine galok gatal gelenye ! Panda ngat wk saloh, tp mase aku nok jupe mung , mung blakon wak jadi baik , mung ingat mung alim ?!! , sekali aku kabo aku benci mung , sampai bile2 , AKU AKAN BENCI mung tine eyh!! mung hipokrit gile ! bukan main agy mung wak baik ngn aku , tapi perangai sebenar mung lebih dari setang!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! :'( aku benci mungg :'(

Thursday, 1 December 2011

Thanks for replaying my love :'>

                     ....Cinta yang tidak berbalas itu bagaikan layang-layang putus talinya.talinya.talinya. Soal cinta adalah soal hati. Ia juga soal jodoh. Manusia hanya merancang tapi Tuhan yang akan tentukan cinta kita. Soal hati tiada undang-undang apetah lagi paksaan. Sejauh dan sedalam mana pun cinta kita terhadap orang, kalau ia tidak berbalas, sukar untuk mengakhirinya dengan perkahwinan.

Awak, saye mintak maaf :'(


...Saye lukekan hati awakk.. saye mintak maaf :( , saye mintak maaf sangat sangat sangat.. dok niat pon saye nk wak awak terase gitu...sedalam mane pun saye rindu diye, tapi dok leh lawan rindu saye terhadap awak.. awak jangan ar ungkit agy nde yang lepas dah tu.. saye betol2 mintak maaf sangt :'(.. awakk, saye sayang awakkk...

I love my Mr. teddy

Awak kena paham , kenape saya cemburu tengok awak , sebab cemburu tu tandanya sayang kan ?
Awak kena paham , kenapa kadang2 saya merajuk , sebab saya nak kan perhatian daripada awak .
Awak kena paham kenapa saya selalu call dan sms awak , sebab saya rindukan awak .
Awak kena paham , kenapa kadang2 saya marahkan awak , sebab saya nakkan yang terbaik untuk awak .
Awak kena paham kenapa saya suka mengadu dengan awak , sebab awak lah segalanya bagi saya . saya nak awak je tahu .
Sekang awak paham kan 


                                                             #saye sayang awak