Tuesday, 29 November 2011

Awak lukakan hati saye ! :'(

...Awakkk!! terlukenya hati saya..mane janji-janji awak selameni??? awak , saya sayang awak sangat-sangat. tapi bakpe mesti awak hukum saya? berat hati saya kehilangan awak. Awak janji macam-macam dengan saya. Lau awak rase takleh tunaikan janji-janji awak, laen kali, jaganlah nak janji. Depan mate saya, boleh pulop awak kapel dengan orang laen? sanggup awak wak saya gini. sanggup awak menduekan saya. Dah kapel dengan orang laen, tapi still agy taknak ngaku. Bukan nye saya nak marah pon, cume terase sangat, bila dah janji, tapi awak buat cakap tak serupe bikin. Dah lha tu awak , wak saya mcam ni. dah puas awak buat saya macam orang kene hesteria kat sekolah, boleh pulop awak mari umah saya, nak mintak maaf. sori la, saya terpakse halau awak balik. mase tu, saya terlalulalu sedih sangat. Mase tu jugak, makwe baru awak tu col saya, nak mintak maaf. hmm, nak buat pe mintak maaf? nasi dah jadi bubur laa. sory tu say ar. 


...Malam tu, awak ade hantar mesej kat saya. awak ingat kan kembali, tarikh kite mule2 kapel dulu dan tarikh berakhirnye cinta kite.. mase saya bacee, saya sedih sangat. menangis tak berlagu sampai muntah2. Mase tu awak susah hati sangat, sampai awak nak datang umah saya tengah malam2 bute. Tapi saya halang. mase tu, buat nde lagi awak nak ambik kesah sal saya, awak dah ada makwe baru kan.


...Awak dah ada makwe baru, tapi awak still hantar mesej kat saya, awak cakap awak sayang saya laa,rindu lha, nde laa. awak banyak menaruh harapan kat saya mase tu. Mase tu jugak, saya tak balas satu pon mesej dari awak. lagipun, buat nde saya nak balas. tapi jujur ar, saya memang susah sangat nak kehilangan awak. saya rase mugkin awak macam tu jugak.


...Skunk kite dah kembali seperti dulu lagi. awak dah break ngan makwe awak tu. hmm, thnks sebab buat saya kembali tersenyum. skunk, awak bagi peluang kat saya pulak nak suh saya balas dendam semula kat awak, atas semua perbuatan awak dulu. tapi ...okey, mugkin ar, saya tak balas. sebab pe saya tak balas? sebab saya sayang awak .......



2 comments: